.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كيش مقصد گردشگري حلال مي‌شود
معاون گردشگري سازمان منطقه‌ي آزاد كيش اعلام كرد: كيش مقصد گردشگري حلال و گردشگران كشورهاي مسلمان مي‌شود.   به گزارش شمال نیوز ناصر قاسمي‌نيا در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: ما با كشورهاي مسلمان و همسايه كه مي‌توانند از ظرفيت‌هاي اين جزيره، بويژه سواحل آن استفاده كنند، ارتباط برقرار مي‌كنيم و قصد داريم تا يكي دو ماه آينده پروازهاي مستقيم بين كيش با استانبول و باكو برقرار كنيم.

او در پاسخ به اين پرسش كه با توجه به اقدامات گسترده‌ي كشورهايي مانند مالزي و تركيه براي جذب گردشگران مسلمان، آيا تا كنون ظرفيت‌هاي اين جزيره براي كشورهاي اسلامي معرفي شده است و در اين شرايط مي‌توان با اين كشورها رقابت كرد؟ گفت: بايد در اين‌باره تبليغات شود، قرار است با برخي آژانس‌هاي خارجي همكاري كنيم تا براي تورهاي اين جزيره تبليغ كنند.

وي ادامه داد: شايد در اين‌باره تبليغات‌مان ضعيف بوده است؛ ولي ما ظرفيت جذب گردشگران مسلمان را داريم و در حال پي‌گيري اين موضوع هستيم.

قاسمي‌نيا افزود: با توجه به اقداماتي كه در اين زمينه آغاز شده است، پيش‌بيني مي‌كنيم نخستين گروه از گردشگران كشورهاي اسلامي، اوايل خردادماه به اين جزيره سفر كنند.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.164 seconds.